Tuhle diskuzi jsem našel na počítačové (!) poradně Živě, účastnilo se10 diskutujících a opravdu jsem se pobavil.
Tuhle diskuzi jsem našel na počítačové (!) poradně Živě, účastnilo se10 diskutujících a opravdu jsem se pobavil.
Míří městští holubi, když vykonávají potřebu?
Podle mě frekvence, se kterou jsou lidé zasahováni holubími výkaly, neodpovídá tomu, že by holubi srali náhodně. Dnes jsem byl opět zasažen a myslím si, že to holubi dělají schválně. Jaký je váš názor?
Taky mě to párkrát potkalo a rozhodně míří. To samé jsem odpozoroval i u havranů, kurvy jedny černý.
Já mám zvířata docela rád, ale z nějakého důvodu teď procházím stránky o malorážkách.
Podla mna jednoznacne mieria. Raz ma osrali dvaja po sebe.
Su to kurvy operene.
Parkuji auto hnědé barvy pod kaštany spolu s dalšími 4-5 auty, vždycky je posrané jenom to moje a to od různých ptáků - oni umí určit a vybrat barvu ?
Barvoslepí nejsou, proč by neuměli?
Míří a utočí ve dvojicích. Vždy vedoucí, velitel roje a jeho číslo, které ho kryje. Proto ty dva zásahy. Jinak používají gyroskopicky stabilizované střelecké věže Bofors a širokoúhlé průhleďáky. Zatím jsem nezaznamenal, že by dokázali vymanévrovat neřízenou střelu ráže .22 a nepoužívají ani klamné cíle, zřejmě kvůli nosnosti. Čili s malorážkou máte velkou šanci.
No a co ta barva , nemám nechat přestříknout auto ?
Ano, a jako vzorník si vezmi pár zásahů
Manévry jim nebudou k ničemu. Se slušnými náboji mohu dosáhnout i nadzvukové rychlosti a tak je sejmu ještě dřív, než zjisti, že se něco děje. Akorát by mě zajímalo, jestli může být takový městský holub vůbec poživatelný.
A za přesné zásahy vděčíme právě Linuxu - jak kvalitní zásah tak kvalitní OS.
Myslíš, že se paktují s tučňáky?
No v dnešním světě je možné všechno... určitě se stýkají se špiony tučňáky v zoo, to je velice nenápadné místo, mezi lidmi taky mají přátele a to jsou právě poštovní holuby... to je bezpečná forma komunikace podle mentality linuxu, ale stejně mají paket loss. to určitě vychytají v buildu
No v dnešním světě je možné všechno.
No tohle už je definované docela dlouho: www.ietf.org ... Záhadné na tom je, že se vznik RFC docela blíží vzniku Linuxu, takže na tom něco bude. Výňatek:
Avian carriers can provide high delay, low throughput, and low
altitude service. The connection topology is limited to a single
point-to-point path for each carrier, used with standard carriers,
but many carriers can be used without significant interference with
each other, outside of early spring. This is because of the 3D ether
space available to the carriers, in contrast to the 1D ether used by
IEEE802.3. The carriers have an intrinsic collision avoidance
system, which increases availability. Unlike some network
technologies, such as packet radio, communication is not limited to
line-of-sight distance. Connection oriented service is available in
some cities, usually based upon a central hub topology.
Frame Format
The IP datagram is printed, on a small scroll of paper, in
hexadecimal, with each octet separated by whitestuff and blackstuff.
The scroll of paper is wrapped around one leg of the avian carrier.
A band of duct tape is used to secure the datagram's edges. The
bandwidth is limited to the leg length. The MTU is variable, and
paradoxically, generally increases with increased carrier age. A
typical MTU is 256 milligrams. Some datagram padding may be needed.
Upon receipt, the duct tape is removed and the paper copy of the
datagram is optically scanned into a electronically transmittable
form.
Discussion
Multiple types of service can be provided with a prioritized pecking
order. An additional property is built-in worm detection and
eradication. Because IP only guarantees best effort delivery, loss
of a carrier can be tolerated. With time, the carriers are self-
Making fun of ICQ users is like making fun of the kid in the wheel chair.
...regenerating. While broadcasting is not specified, storms can cause
data loss. There is persistent delivery retry, until the carrier
drops. Audit trails are automatically generated, and can often be
found on logs and cable trays.
Security Considerations
Security is not generally a problem in normal operation, but special
measures must be taken (such as data encryption) when avian carriers
are used in a tactical environment.
A proto je tu H5N1
Podle toho, jak já mám občas osr...auto tak u nás lítají asi i krávy, takové lejno
nemůže udělat normální pták
A to nejlepší na konec:
Ja som si svojho holuba chytil a 5 minut som mu pre zmenu sral na hlavu ja a pytal sa:je Ti to dobre?no-pomsta je sladka...
To je debata o hovně...........
Ponechávám bez komentáře J.